poniedziałek, 29 września 2008
Plastikowa Katy

W nadchodzącym tygodniu na rynek zostanie wypuszczona limitowana edycja laleczek Katy.

Do sprzedaży wejdzie jednak tylko 500 sztuk, a każda kosztować będzie 50 dolarów. Miniaturowa Perry ubrana będzie w złotą sukienkę, jaką miała na sobie w klipie 'I Kissed a Girl'.

Producentem laleczek jest Integrity Toys.

19:39, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
sobota, 27 września 2008
Walki w sianie =D

Kaśka gościła ostatnio w klubie, gdzie odbywają się walki dziewczyn w sianie.

Pani Perry postanowiła więc, że również będzie walczyć. Gdy Katy weszła na ring zaczęła się totalna masakra.
Okazało się że dziewczynę, z którą Perry walczyła, wcale nie interesowało to że gwiazdka prędziej da sie pocałować niż pokonać i w ciągu kilku chwil, biedna piosenkarka leżała już na ziemi.

Katy ze sceny musiał znieść jej chłopak, lider grupy Gym Class Heroes - Travis McCoy.

A oto kilka zdjęć (Katy to ta w różowym):

I Katy wynoszona przez Travisa:

19:28, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
piątek, 12 września 2008
Katy na ślubnym kobiercu?

W swoim nowym teledysku do swojego kolejnego singla 'Hot N Cold', Katy Perry wystąpi w jasno-różowej sukni ślubnej i stanie na ślubnym kobiercu. Oczywiście cała 'otoczka' videoclipu utrzymana jest w ulubionym stylu Katy Pin-up girl.

I jak wam się podoba panna młoda?

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii

20:01, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 11 września 2008
Katy nominowana do nagrody MTV EMA

Katy została nominowana do nagród MTV EMA w kategoriach NEW ACT ('Najlepszy Debiut Nowego Artysty') oraz MOST ADDICTIVE TRACK ('Ulubiony Kawałek Roku')

Pomóżcie Katy! Głosować może każdy! (bez obowiązku logowania się)

Możecie zagłosować klikając w ikonę EMA u góry,

a następnie wybierając kategorię NEW ACT oraz MOST ADDICTIVE TRACK i oddać swój głos (co można robić kilkakrotnie)

19:01, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 08 września 2008
Zamiast nagrody dobra zabawa...

Niestety Katy nie zdobyła żadnej nagrody MTV...

Ale za to świetnie bawiła się razem z Miley Cyrus. Dziewczyny rozkręciły imprezę, przed rozpoczęciem całej gali, a nawet zanim wogóle weszły do sali.

(więcej zdjęć znajdziecie w galerii)

19:44, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 07 września 2008
Katy ucieka przed słodyczą...
 W jednym z wywiadów Katy przyznała, że zupełnie nie interesuje jej 'lukrowy' image, jaki obecnie dominuje pośród jej rówieśnic. Wręcz przeciwnie, pani Perry wzoruje się raczej na seksownych i niepokornych gwiazdach takich jak Joan Jett czy Cyndi Lauper. A słodziutki wizerunek, jak u Miley Cyrus, zupełnie jej nie interesuje.
21:28, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
Biust na licytację...

 Katy Perry postanowiła wziąć udział w akcji dobroczynnej zainicjowanej przez organizację Keep a Breast, która wspiera walkę z rakiem piersi. Wokalistka zdodziła się by gipsowy odlew jej piersi, został wystawiony na licytację. Dochód ze sprzedarzy zasili konto fundacji.

21:25, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »
piątek, 05 września 2008
Nominacja MTV awards

Pani Perry została nominowana do nagrody Best New Artist (Najlepszy Nowy Artysta) tegorocznych nagród MTV, które odbędą się już 7 września.

Katy jest z tego powodu bardzo przejęta i wzruszona.

A głosować możecie tu:

Wystarczy się tylko zalogować i wsio!!!

18:35, frania.f , HOME
Link Dodaj komentarz »

avatar

zobacz księgę gości

dopisz się do księgi